joi, 13 iulie 2017

Dealerii auto se pot lista pe un nou portal de business

Orice dealer auto trebuie sa se promoveze pe internet pentru a avea acces la o baza cat mai mare de utilizatori si de potentiali clienti, care sa fie interesati sa achizitioneze un autoturism nou. Solutiile in acest sens sunt nenumarate, insa majoritatea implica bugete ridicate si nici nu promit eficienta, motiv pentru care este mult mai simplu sa se apeleze la un catalog de afaceri unde sa fie inscrisa compania. Un bun exemplu in acest sens este WallBiz, intrucat acest portal dispune de toate categoriile necesare pentru a putea fi inscrisa orice firma, din orice domeniu, iar totul este foarte avantajos.

Imbunatatirea identitatii

Orice companie vizibila in mediul online este expusa la mai multi potentiali clienti, motiv pentru care cresc semnificativ sansele de vanzare a produselor sau serviciilor. De asemenea, prin inscrierea in catalogul de firme WallBiz, se imbunatatesc si performantele SEO, fapt care presupune ca firma va fi afisata pe o pozitie superioara la cautarile anumitor termeni cheie pe Google. De asemenea, este si mult mai simplu pentru clienti sa gaseasca dealeri auto la WallBiz, fara a mai fi nevoiti sa apeleze la cunostinte pentru a sti care sunt cei mai buni, intrucat toti sunt adunati intr-un singur loc.

Preturi bune


Utilizatorii nu trebuie sa plateasca nimic pentru a accesa site-ul, in timp ce firmele au ocazia de a testa gratuit sistemul timp de o luna. Ulterior, daca acestia sunt multumiti de rezultate, vor putea sa aleaga alte pachete contracost, dintre care cel mai accesibil este cel la 150 de lei pentru 90 de zile. Totusi, pentru a obtine rezultate mai bune se poate alege cel de 180 de zile pentru 250 de lei, fie cel mai recomandat pachet, cel de 450 de lei, ce presupune ca datele companiei sa fie afisate in catalog timp de 360 de zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu