Orice dealer auto trebuie sa se
promoveze pe internet pentru a avea acces la o baza cat mai mare de utilizatori
si de potentiali clienti, care sa fie interesati sa achizitioneze un autoturism
nou. Solutiile in acest sens sunt nenumarate, insa majoritatea implica bugete ridicate
si nici nu promit eficienta, motiv pentru care este mult mai simplu sa se
apeleze la un catalog de afaceri unde sa fie inscrisa compania. Un bun exemplu
in acest sens este WallBiz, intrucat acest portal dispune de toate categoriile
necesare pentru a putea fi inscrisa orice firma, din orice domeniu, iar totul
este foarte avantajos.
Imbunatatirea identitatii
Orice companie vizibila in mediul
online este expusa la mai multi potentiali clienti, motiv pentru care cresc
semnificativ sansele de vanzare a produselor sau serviciilor. De asemenea, prin
inscrierea in catalogul de firme WallBiz, se imbunatatesc si performantele SEO,
fapt care presupune ca firma va fi afisata pe o pozitie superioara la cautarile
anumitor termeni cheie pe Google. De asemenea, este si mult mai simplu pentru
clienti sa gaseasca dealeri auto la WallBiz, fara a mai fi nevoiti sa apeleze
la cunostinte pentru a sti care sunt cei mai buni, intrucat toti sunt adunati
intr-un singur loc.
Preturi bune
Utilizatorii nu trebuie sa
plateasca nimic pentru a accesa site-ul, in timp ce firmele au ocazia de a
testa gratuit sistemul timp de o luna. Ulterior, daca acestia sunt multumiti de
rezultate, vor putea sa aleaga alte pachete contracost, dintre care cel mai
accesibil este cel la 150 de lei pentru 90 de zile. Totusi, pentru a obtine
rezultate mai bune se poate alege cel de 180 de zile pentru 250 de lei, fie cel
mai recomandat pachet, cel de 450 de lei, ce presupune ca datele companiei sa
fie afisate in catalog timp de 360 de zile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu